Atea vant to priser under Citrix’ partnerdag

Pressemelding 2017-03-28
Atea kunne ta med seg prisene ”Most Influencing CSA partner” og ”Most Validated CAR Submissions” hjem fra årets partnerdag hos Citrix.

Citrix holdt sin årlige partnerdag 16. mars. Som Citrix’ største partner i det norske- og nordiske markedet, kunne Atea smile bredt over å få ta med seg to av arrangementets priser.

• Citrix har vært en lojal partner for Atea over mange år. Sammen har vi gleden av å hjelpe en stor kundebase i både offentlig- og privat sektor med kostnadseffektive og sikre leveranser av data til ulike enheter.
  • Kundene våre beveger seg inn i en stadig mer mobil verden, og Citrix er en nøkkelpartner på denne reisen. Vi setter stor pris på anerkjennelsen og ser frem til å fortsette møte våre kunders behov. Et fornyet samarbeid med Microsoft vil også gi spennende muligheter i 2017, uttaler Michael Jacobs, administrerende direktør i Atea Norge.

Prisen ble mottatt av partnerdirektør Chris Ashby fra Atea.

Michael Jacobs, adm. dir., Atea AS, mobil (+47) 908 28 216