Brukervennlig utstyr til gode priser

Norsk Helsenett (NHN) og Atea har inngått ny rammeavtale som lar NHNs medlemmer handle utstyr tilknyttet videoløsninger og møterom for å sikre en fleksibel og brukervennlig arbeidsplass. Løsningene vil være tilpasset de ansatte og møter pasientenes behov.

Finn den riktige løsningen for din bedrift

 

Gjennom denne avtalen kan  NHN og Atea tilby rabatterte priser på brukervennlig video-konferanse utstyr som vil passe de aller fleste av NHNs medlemsbedrifter.

Fra Atea kan du få kjøpsveiledning og installasjon slik at det er lett for deg og din bedrift å finne og ta i bruk den riktige løsningen for dere.

Bruk av videokonferanser og tilrettelagt digital samhandling gjør det enklere for pasientene å benytte deres tjenester:

  • Det gir enklere tilgang til spesialister, også i akutte situasjoner.
  • Det gjør det lettere å finne tid til møter, konsultasjoner mm.
  • Det vil redusere reisekostnader og ventetid for pasienter.
  • Videotjenester i sin helhet fører til et mer effektivt helsevesen for pasienter og brukere.

 

 

 

 

mann sitter med mac, kalkulator, penn og papir.foto

Sjekk at du har riktige betingelser

For å sikre at din bedrift får de riktige prisene må dere være tilknyttet avtalen i Ateas systemer. Har du allerede en kontaktperson i Atea kan du ta kontakt med denne for å sikre at riktige betingelser ligger inne, om du er ny kunde hos Atea følger du rutinene som beskrevet på siden du befinner deg på.

skjermer i møterom.foto

Løsninger tilpasset din bedrift

Alt vi leverer av IT-utstyr er enkelt for brukeren å håndtere.  Vi bruker den nyeste teknologien fra ledende leverandører og hjelper deg gjerne å finne en løsning som kobler eksisterende utstyr opp mot nytt utstyr.

Våre løsninger har et klart og brukervennlig grensesnitt for alt av utstyr. Dere kan bruke tiden på pasientene og la oss ta oss av det tekniske. 

Hvorfor velge løsninger fra oss?

Enkelt og pålitelig

Det er enkelt å bestille og ta i bruk løsninger fra Atea. Utvalget gjort gjennom denne rammeavtalen er spesielt utvalgt for bruk i helsesektoren og Atea har lang erfaring med leveranse av denne typen digitale løsninger.

Sikkerhet

Samtalene er krypert og du kan trygt ha konfidensielle samtaler med kollegaer og pasienter uten bekymring. Utstyret er godkjent av helsemyndigheter og enkelt for pasienter og samarbeidspartnere å ta i bruk.

Anerkjent leverandør

Atea er Norges største leverandør og systemintegrator av denne typen tekniske løsninger. Vår kompetanse omfatter et bredt spekter fra møterom til avanserte beredskapssentre.

Service og drift

Sentral koordinering og landsdekkende lokal service gir trygghet i hverdagen.

Tilstandssjekk?

 

  • Har du behov for en status og tilstandsrapport på dine AV-løsninger?
  • Er det lenge siden utstyret har vært sett over og vedlikeholdt?
  • Eller har du kanskje forskjellig utstyr fra ulike leverandører?

 

mann sjekker datasenter.foto

Hvilken nytte kan videokonferanser ha for min bedrift?

Videotjenesten gjør det enklere for dere å avholde videomøter både med kollegaer og kunder/pasienter. Smart bruk av videokonferanser med brukere og pasienter gir  enklere tilgang til spesialister innenfor det området de behøver bistand. Dette kan føre til raskere beslutninger og kortere ventetid for pasienten. Videotjenesten tilrettelegger for at pasienter kan følges opp i eget hjem eller ved institusjon, selv om behandler er på en annen kant av landet. Du og kollegaene kan derfor fremdeles nå pasienter selv om de ikke fysisk kan møte opp til avtaler.

Her finner du oversikt over videotjenester levert av Norsk Helsenett.

Smidig handel gjennom e-shop og My Atea

fire personer sitter å ser på samme mac.foto

E-shop

Gjennom Ateas e-shop kan du selv handle de videoløsningene du og organisasjonen din ønsker. Om du er ny kunde er det viktig at du tar kontakt med abc@atea.no for å få opprettet en bruker. På den måten får vi lagt inn den riktige avtalen på din bedrifts bruker.

Når du har fått bruker og logger inn i e-shop vil du få en fullstendig oversikt over produkter tilgjengelig gjennom rammeavtalen med NHN og enkelt kunne bestille de systemene som passer deg og din bedrift best.

Klikk her for å lese mer om hvordan du bruker e-shop.

Eldre mann sitter på ipad med eldre dame i bakgrunnen som drikker kaffe.foto

My Atea

Når du har opprettet bruker på e-shop vil du samtidig få tilgang til systemet My Atea. Dette er din digitale kundeportal der du og dine kollegaer har tilgang til all relevant informasjon for ditt kundeforhold med oss. Her vil du få en oversikt over ordrer, kommunikasjon med Atea og du kan sende beskjeder tilknyttet en bestilling eller dine systemer. 

Vi vet at du som kunde ønsker å spare tid på enkle oppgaver i hverdagen. Med My Atea kan du løse de selv digitalt, når og hvor du vil.

Klikk her for å lese mer om hvordan du bruker My Atea.

 

Kontakt oss



Ved samtykke godtar du at vi lagrer dine data i våre systemer.

Les mer i vår personvernserklæring.

 

Ring oss

 

Du kan også ta kontakt med oss på telefon.

 

Atea.no oppfattes bedre hvis du oppdaterer nettleseren din. Her finner du en ny versjon av Internet Explorer