
Enkel og komplett oversikt - online
IT-eiendeler representerer en betydelig verdi for din virksomhet og det er ofte vanskelig å holde kontroll på dem alle. Atea Asset Management (AAM) er et online system som gir en enkel oversikt over alt utstyret, slik at de blir enklere å administrere på en sikker, kostnadseffektiv og bærekraftig måte. AAM viser informasjon som enhetenes pris, kjøpsdato, leiebetaling, utløp av leieavtale osv. Informasjonen om utstyret legges til den ansatte, samt hvilket kostsenter som skal betale for enheten. Alle eiendeler kjøpt gjennom Atea er allerede i systemet, men det er også mulig å legge til andre eiendeler.
Intuitive og enkle produktfunksjoner
Asset dashboard
Enkel oversikt over alle eiendeler med flere filtreringsfunksjoner. Oversikten over nylige aktiviteter gir et oppdatert bilde på når endringer skjer.
Asset aktivitetslogg
Aktivitetsloggen på individuelle assets kan vises gjennom filtrering basert på tidsstempel, endringstype eller på individuell brukernivå.
Rapportering
Standardrapporter kan benyttes for å få status på eiendelene dine. Som for eksempel rapporter på faktura, leasing, End of Lease, Asset Change, serviceavtale.
Asset søk
Omfattende nivåer lar deg finjustere søket på et detaljert nivå. Du kan lagre de vanligste søkene dine og enkelt hente de oppdaterte resultatene neste gang du trenger det.
Asset detaljer
Tilgang til alle detaljer om eiendelene, inkludert ordre, produkt, finans, sted, bruker, asset konfigurasjon, forsikringsinformasjon og en oppdatert aktivitetslogg i sanntid. Eiendeler kjøpt fra Atea oppdateres fra våre systemer.
Eiendeler fra Atea oppdateres automatisk fra våre systemer. Egne eiendeler kan importeres og integrasjoner er angitt som et alternativ.
Hvorfor Atea Asset Management?
Spar tid og penger
En bedre forståelse av enhetens livssyklus hjelper virksomheten til kostnadseffektive beslutninger og reduserer tidsforbruket på administrasjon av enhetene.
IT-sikkerheten styrkes
En fullstendig oversikt og nøyaktig kunnskap om plasseringen av maskinvaren og oppgraderingsbehov styrker IT-sikkerheten.
Reduserer ressursbruken
God oversikt over eiendeler reduserer ressursbruken. Kundeservice kan oppleve økt effektivitet pga nøyaktig informasjon som er lett tilgjengelig.
Integreringsfunksjoner
Atea har de siste 10 årene implementert asset data i flere ulike systemer. Våre standardiserte integrasjoner kan raskt aktiveres. Vi støtter også tilpassede integreringsbehov som sender asset data til ditt eksisterende system. Slike integrasjoner redusere feilutsatte operasjoner samtidig sparer det tid og øker effektiviteten i arbeidet med asset data.
En nøkkelferdig løsning som inneholder:
- Nettportal
- Alltid oppdatert kostnadsbilde
- Kostnadsfordeling etter ansatt/avdeling/lokasjon
- Støtter IFRS regnskapsregler
- Administrasjon av livssyklus
- Rapportering
- Lagerstyring
- Sentral oversikt over kjøpte og importere eiendeler
- Oversikt og info om leasingavtaler
- Automatisk import fra eShop via ERP-system
- Integreres med vårt bærekraftstilbud, GoItLoop
- Kan enkelt integreres med eksisterende asset system
Kom i gang!
Du blir kontaktet i løpet av én virkedag. Sammen finner vi den beste løsningen for deg og din virksomhet.
Error loading Partial View script (file: ~/Views/MacroPartials/InsertUmbracoFormWithTheme.cshtml)