Når ansatte får mulighet til å jobbe med de verktøyene de foretrekker, blir de motivert og inspirert til å gjøre en god jobb. Ansatte foretrekker å velge sine egne enheter. Det gjør dem i stand til å være mer produktive, kreative, jobbe smart og åpner for nye måter å samarbeide på.
Vellykket digital transformasjon involverer ofte hele organisasjonen. Hos Atea samler vi hele mobilitetsløsningen og lager en IT-plattform som sikrer at din bedrift kan digitalisere og utvikle hele virksomheten.Samspillet mellom de forretningskritiske applikasjonene, den underliggende IT-infrastrukturen og de ansatte er avgjørende for å lykkes med mobilitetsprosjektet.
Atea kan tilby finansiering av hele løsningen og gi deg et ledelsesfritt mobilnettverkskonsept som legger stor vekt på fleksibilitet, gunstig finansiering med høyt restverdi og sterke sluttbrukeropplevelser.
Når ansatte får mulighet til å jobbe med de verktøyene de foretrekker, blir de motiver og inspirert til å gjøre en god jobb. Ansatte ønsker valgfrihet, det gjør dem i stand til å være mer produktive, kreative, jobbe smart og åpner for nye måter samarbeide på. Atea gjør det enkelt og kostnadseffektivt å anskaffe, distribuere og støtte Apple-produkter i din virksomhet.
Men hvordan kommer du i gang? Les mer om hva vårt Apple-team kan gjøre for deg. Har du spørsmål, ta kontakt med oss.
Apple Business Manager +MDM
Distribuér Apple-enheter uten å løfte en finger.
Enten bedriften din har 10 eller 10.000 Apple-enheter er det enkelt å distribuere og administrere disse med Apple Business Manager og MDM. Løsningen lar deg administrere og installere alle dine mobile enheter – Mac, iPad, iPhone og Apple TV. Det hele skjer selvfølgelig trådløst, uten å måtte konfigurere enhetene manuelt.
Sikkerhet gjort enkelt
Hos Apple er sikkerhet og personvern øverst på dagsordenen – det har det alltid vært. Som et resultat av dette er Apple-enhetene sikret på maskinvarenivå, har kryptert lagring og kommunikasjon uten at det går på bekostning av brukeropplevelsen. Bare Apple kan tilby en helhetlig tilnærming til sikkerhet fordi de lager maskinvare, programvare og tjenester som iCloud.
Det er lurt og det lønner seg å leie
Apples enheter har en meget høy restverdi som betyr at det er gunstig å leie av Atea. Alle enhetene er også enkle å betjene fordi Apples modere måte for utrulling og brukervennligeten minimerer nedetid, reduserer de totale utgiftene og og lar IT-ansatte bruke tiden til andre oppgaver.
IBM og Forrester har beregnet at man sparer opptil $5-600 i TCO ved å bruke Mac i forhold til andre plattformer.
Atea, i samarbeid med Apple, tilbyr en rekke verdiskapende konsepter som hjelper bedriften med å komme i gang med riktig mobilstrategi. I tillegg har vi løsninger som gir forutsigbare IT-kostnader. Alle konseptene leveres "som en tjeneste" hvor du betaler en fast pris / per bruker / per måned.
Atea Finance gir deg en høy restverdi på Apple, leieprisen er derfor meget gunstig sammenlignet med andre plattformer.
Flere og flere ansatte vil ha Mac når de velger arbeidsverktøy, dette er et verktøy som mange kjenner og er vant til og i tillegg er det fult mulig å administrere som en tjeneste.
Tjenesten inkluderer:
Tjenesten inkluderer iPhone / iPad, support og levering, enhetsoversikt og MDM administrasjon sørger for god kontroll og klientsikkerhet. I tillegg er det gratis bytte på stedet hvis telefonen går i stykker.
Tjenesten inkluderer:
Atea har eget team av høyt sertifiserte Apple spesialister. Vi kan gi råd til ledelse og forretningsenheter samt IT- og finansavdelingen slik at forretningsmuligheter blir identifisert sammen med ditt valg av plattform og infrastruktur.
Vi er tett koblet på resten av Ateas verktøykasse med over 1000 konsulenter, topp sertifisering på alle de viktigste leverandørene og en enorm erfaringsbase.
Hva med å effektivisere og digitalisere virksomheten din med våre ferdige løsninger?
Vi har de siste årene utviklet en rekke løsninger som har hjulpet mange kunder til å jobbe mer effektivt. Disse er det enkelt for deg å dra nytte av.
Her er det for eksempel løsninger for booking av møterom.
Atea har et tett og samarbeid med Fuse.no som designer, utvikler og forvalter skreddersydde mobilapper – som et abonnement.
Atea har integrert Apple Business Manager (DEP) i sine ordresystemer og eShop. Når du bestiller nye Apple enheter fra Atea blir de automatisk rullet inn i DEP. Det gjør det enkelt for IT-avdelingen å rulle ut og administrere Apple enheter som er levert direkte til sluttbruker, slik de kan konsentrere seg om andre viktige oppgaver og samtidig ha kontroll.
Rask og strømlinjeformet metode for å distribuere virksomhetens macOS, iOS og tvOS enheter direkte til sluttbruker uten å være innom IT først.
*Jamf, MS Intune, Workspace ONE, LightSpeed, IBM MAAS360...
Beskyttelse mot skader som følge av uhell, og prioritert teknisk support fra de som kjenner Apple best.
AppleCare+ for Mac gir deg to års dekning av skade som følge av uhell. I tillegg får du prioritert tilgang til Apple-eksperter på chat eller telefon.
AppleCare+-avtalen gjelder i tillegg til en forbrukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjonskjeden for varer som ikke samsvarer med salgsavtalen innen to år fra levering, eller opptil fem år fra levering for varer som er ment å vare betydelig lenger enn to år, i henhold til forbrukerkjøpsloven av 2002. Du finner mer informasjon her.
Med telefonsupport døgnet rundt og prioritert global maskinvareservice på stedet med enhetsreparasjon og -erstatning. Du får personlig støtte fra eksperter som gir dere en problemfri IT-drift.
NYHET Volumkravet er senket fra 200 til 50 enheter for å kunne inngå en AppleCare for Enterprise avtale.
AppleCare for Enterprise har volumbaserte prisnivåer og starter på 50, 1000 og 5000 enheter som dekkes av avtalen. Enheter du har fra før kan legges til i avtalene.
Kundestøtte for IT og ansatte
Kundestøtte for ansatte
* Du får én enkelt hendelse med kundestøtte på IT-avdelingsnivå pr. år, på telefon eller e-post, for all maskinvare og programvare fra Apple. Apple gir kundestøtte for komplekse distribuerings- og integreringsløsninger som inkluderer MDM og Active Directory.
Velg mellom dekning i to, tre eller fire år
Servicelager
Servicelager+
*Noen geografiske begrensninger i forholde til service neste virkedag.
Du kan også legge til ytterligere kundestøtte for IT-avdelingen gjennom en AppleCare OS Support. Da får du din egen AppleCare-kundeansvarlig som kan hjelpe deg med å gå gjennom IT-infrastrukturen din, spore eventuelle problemer du måtte ha og utføre månedlige gjennomganger av kontoaktiviteten din, inkludert både kundestøttesamtaler og reparasjoner.
AppleCare OS Support inkluderer AppleCare Help Desk Support.
Fordi Apple lager maskinvaren, operativsystemet og mange apper og programmer, kan AppleCare-tjenester hjelpe deg med å løse de fleste problemer med kun én telefonsamtale.
Vi har tjenester for alle Apple-produkter, inkludert; livssyklusstyring, finansiering, sikkerhet og support. Vårt Apple-team er spesialister på iPhone, iPad og Mac i alle typer virksomheter.
Vi hjelper våre kunder med å utvikle og digitalisere virksomheten sin ved hjelp av Apple-plattformen.