Ganske enkelt fordi du får fornøyde ansatte når de får velge selv hvilket verktøy de skal jobbe med. Det kan øke produktiviteten, gir et unikt samarbeid mellom ansatte på tvers av avdelinger og grupper. Og ikke minst blir totalkostnaden betydelig redusert. Mobilitet i særklasse.
Det er lett å komme i gang. Vårt Apple-team hjelper deg med sikkerhet, integrasjon og administrasjon. Atea har også løsninger som håndterer alt det praktiske med fritt valg til ansatte. Med fritt valg får du fornøyde medarbeidere, en attraktiv arbeidsplass og større arbeidsglede.
Apple på jobben er smart, lønnsomt og fremtidsrettet.
Atea har integrert Apple Business Manager (DEP) i sine ordresystemer, eShop og Det Frie Valg portalen. Når du bestiller nye Apple enheter blir de automatisk rullet inn i DEP, det gjør det enkel å rulle ut og administrere Apple enheter som er levert direkte til sluttbruker så de kan komme i gang på egen hånd.
Rask og strømlinjeformet metode for å distribuere virksomhetens macOS, iOS og tvOS enheter direkte til sluttbruker uten å være innom IT først.
Enheten administreres med Apple Business Manager og en MDM løsning* som ivaretar alle krav til sikkerhet og kontroll
Atea har integrert Apple Enrollment (DEP) i sine ordresystemer, eShop og Det Frie Valg, så innrulling er automatisert 24/7/365
Man sparer betydelig med tid og kostnader ved berøringsfri konfigurasjon
Voluminnkjøpsprogram for apper – VPP. Gjør det enkel å finne, kjøpe og distribuere apper og bøker som dekker alle behov for bedrifter og skoler. Eierskap til apper og bøker er virksomhetens og kan overføres mellom brukere. Med MDM kan apper automatisk installeres og evt. trekkes tilbake fra tusenvis av enheter med noen få tastetrykk.
VPP kreditt kan bestilles gjennom Atea eShop, så man slipper å bruke kredittkort ved kjøp av apper
Administreres med Apple Business Manager
*Jamf, MS Intune, Workspace ONE, LightSpeed, IBM MAAS360...