Til forsiden

En av Ciscos største samarbeidspartnere i Nord-Europa

Vi er en av Ciscos største samarbeidspartnere i Nord-Europa, og var det første selskapet i Europa som inngikk et reseller-samarbeid. Vi har vært Cisco­-partner i nærmere 30 år, og siden år 2000 hatt den høyeste partnerstatusen en partner kan oppnå. Våre medarbeidere har de høyeste sertifiseringene på alle områdene innen Cisco teknologi. Dette gjør oss til et av Nordens beste og største kompetansesenter innen nettverk, datasenter, sikkerhet og samhandlingsløsninger. 

Vi tar bærekraft på alvor og viser at vi støtter Cisco i å nå sine bærekraftmål. Ett av målene er at 100% av nytt Cisco utstyr og emballasje skal være innlemmet sirkulære designprinsipper innen 2025. I tillegg skal de nå netto nullutslipp innen 2040.

Atea and Cisco CX: Greater Together

Customer eXperience

Målet med Customer Success Management er å ivareta fornøyde virksomheter, som utnytter mulighetene i teknologien til å understøtte egen forretning og forretningsmål. Vi ønsker å sikre at du som kunde får mest mulig verdi ut av teknologi-investeringene dine. Ved å følge et metodisk rammeverk, der en suksessplan legges til grunn, sikrer vi en optimal verdiskaping.

Kundereisen

Vårt Customer eXperience (CX) team har ansvar for den enkelte kunde og deres kundereise. Vi lytter, er oppmerksomme på utfordringer og hindringer, ser potensialet i eksisterende teknologi og gir god oversikt over dagens situasjon. Du vil til enhver tid få den beste rådgivningen og bli godt ivaretatt under hele kundereisen. Det er på denne måten vi skaper kundeopplevelser utenom det vanlige.

Suksessplanen

Det viktigste verktøyet vårt er suksessplanen. Den utarbeides sammen for å sikre at vi jobber mot de riktige forretningsmålene. Sammen skaper vi også presise delmål og tydelige måleparametre (KPIer). Suksessplanen er dynamisk og kan endres underveis. Din CSM sikrer fremdrift ved hjelp av jevnlige statusmøter hvor målene i suksessplanen er hovedagenda.

Teamet

Vårt CX Team er ett godt forankret nasjonalt team med spydspisser ut i regionene. Teamet består av erfarne og sertifiserte Customer Success Managere (CSM), Customer Success Spesialister, Renewal Managere, EA- og Innsiktspesialister.

Som CX-kunde får man en dedikert CSM som er ansvarlig for implementering, adopsjon og optimaliseringen av løsningen. CSM-en vil også informere om, og tilrettelegge for, en optimal lisensieringsløsning. CSM-en har ett stort apparat i ryggen som bistår med spesialkompetanse innen forvaltning, innsikt, lisens- og strategisk/ teknisk rådgivning. Å orkestrere samspillet mellom de forskjellige fagekspertene og sette i posisjon til riktig tid er en kritisk del av jobben.

Kontakt oss

Jørn Andersskog
Jørn Andersskog
Leder Recurring Customer Management og Cisco Partner Manager
Send e-post til