Til forsiden
Chat med oss

Med vårt opplæringskonsept hjelper vi bedrifter og ansatte med å utnytte Copilot i deres daglige arbeid. Vi tilbyr ukentlige Microsoft Teams Live webinarer over en periode på 3 måneder, hvor vi gir opplæring i Copilot i ulike applikasjoner og viser hvordan man best kan utnytte teknologien.

Tjenesten passer for bedrifter som har kjøpt opptil 49 Copilot-lisenser til sine ansatte, men som ennå ikke har startet opplæringen. Med dette får dere hjelp til å maksimere Copilot-investeringen.

Startdato
01. sep. 2025, 12:00
Sluttdato
17. nov. 2025, 13:00
Passer for
Alle bedrifter mellom 5-49 ansatte som bruker Microsoft 365 Copilot.
Sted
Online
Pris
På forespørsel

Hva får du?

  • Ukentlige opplæringsøkter som gir deg praktisk erfaring med Copilot.
  • Generell introduksjon til KI, slik at du blir kjent med teknologien og dens muligheter
  • Lær hvordan du bruker Copilot effektivt i apper som Word, Excel, PowerPoint, Teams, m.fl.
  • Kursbevis for deltakelse

 

Hvorfor velge Atea?

  • Våre brukeradopsjonskonsulenter er eksperter på Microsoft 365 og AI-teknologi
  • Vi skaper engasjement rundt adopsjon av Copilot
  • Vi vet hva som skal til for at du og din bedrift skal få mest mulig ut av Copilot

Kursoversikt

Uke 1: Hva er Copilot og kunstig intelligens – og hvordan bruker du det effektivt?

Uke 2: Copilot chat – web, Teams og mobil

Uke 3: Teams – møte referater og transkripsjon

Uke 4: Word – tekstgenerering

Uke 5: Outlook – effektiv kommunikasjon

Uke 6: OneNote – informasjonsbearbeiding

Uke 7: PowerPoint – presentasjonsstøtte og visuell produksjon

Uke 8: Excel – databehandling og innsiktsgenerering

Uke 9: Agenter - hva er agenter og hva kan de brukes til?

Uke 10: Arbeidsflyt – hvordan benytte Copilot i arbeidshverdagen?

Uke 11: Samspill på tvers av apper

Uke 12: Oppsummering og avslutning

Mann sitter foran skjerm med headset

Meld din interesse👇🏼

Ved å samtykke godtar du at vi behandler og lagrer dine personopplysninger, og at dine opplysninger kan deles med våre samarbeidspartnere. Dette er nødvendig for å organisere og tilrettelegge aktiviteten og sikre kundeopplevelsen. Les mer i vår personvernserklæring og samtykket.