Mobilen er blitt et av våre viktigste verktøy. Den hjelper oss med å mestre hverdagen, både privat og profesjonelt.
Vi i Atea Mobil bryr oss om duppeditter, oppdateringer, hardware og software. Alt som gjør arbeidsdagen for deg enda mer sømløs, fleksibel og trygg.
Når vi anbefaler deg et abonnement, en app eller en tjeneste til mobilen, kan du være sikker på at vi har testet og lastet ned alt selv mange ganger – slik at du slipper.
Vil du vite mer? Kontakt oss for en uforpliktende prat i dag.
Som ny aktør med mobilabonnement for bedriftsmarkedet er Atea en ekte utfordrer, men vi er langt fra nye i markedet.
Vi har femti års erfaring fra bedriftsmarkedet, og like mange års erfaring med utvikling av digitale løsninger for store og små bedrifter. Vi vet hvordan norske bedrifter jobber, og er stolte av å utvikle nye muligheter for kunder - hver dag.
Vi tar deg aldri for gitt. Og vi har ingen binding på bedriftsavtalene våre. Du får også full fleksibilitet når du skal skalere opp eller ned etter antall ansatte.
God dekning er helt grunnleggende for en moderne bedrift. Vi er glade for å kunne gi deg full Telenor-dekning på samtlige abonnementer, både i inn- og utland.
I Atea tenker vi sikkerhet på mobil på samme måte som vi tenker sikkerhet på datamaskinen. Som mobilkunde hos oss kan du få sikker sletting av innhold, og full beskyttelse mot hacking og misbruk av informasjon.
Bærekraft ligger sentralt i alle tjenestene våre, derfor har vi opprettet GoITLoop, vårt gjenbruk- og resirkuleringsprogram for brukt IT-utstyr, også mobiler. For dette oppnådde vi gullrating i samfunnsansvar i fjor fra «EcoVadis» som vurderer bedrifters standard for bærekraft.
Vår «rollover» stopper ikke etter 1-2 måneder, den varer så lenge du har data du vil overføre (NB begrenset til maksimalt like mye som abonnementet ditt har).
Hos oss får du felles datakvoter som kan benyttes fleksibelt i hele bedriften. Det betyr at du kan sette opp en «datapool» som noen eller alle dine abonnementer bruker av.
Dersom en ansatt har brukt opp sin datamengde, overføres databruken til bedriftens datapool. Sømløst, problemfritt – og helt uten administrasjon.
Ta kontakt med oss for å få tilpasset datapool for din bedrift.
Her finner du priser til og i utlandet
Nedenfor vises priser for å ringe og bruk av data i ditt valgte land.
Priser for samtaler og meldinger til ditt valgte land
Samtaler til Norge / Mottak av samtaler Ringe | Data * | ||
---|---|---|---|
Startpris | Pris dagspakke / pr MB | {{vm.mobilData.dataPriceDay}} / {{vm.mobilData.dataroamingPerMb}} | |
Per minutt | Dagspakke størrelse | {{vm.mobilData.dataPerDay}} |
Datapakker utland ** | |||
---|---|---|---|
Pris | {{vm.mobilData.dagspakkePrisUtland}} | Pakkestørrelser | {{vm.mobilData.dagspakkeMbUtland}} |
SMS | MMS | ||
---|---|---|---|
Sende SMS | {{vm.mobilData.sms}} | Sende MMS | {{vm.mobilData.sendeMms}} |
Motta SMS | {{vm.mobilData.mottaSms}} | Motta MMS | {{vm.mobilData.mottaMms}} |
ANBEFALT:
Dette får du:
Dette får du:
Dette får du:
Dette får du:
Dette får du:
Vi har satt sammen mobilabonnementer ut fra det vi vet er viktig for deg og din bedrift; God pris og fleksibel bindingstid. Våre datapakker kan disponeres fritt av alle ansatte, med abonnement og fleksible betingelser for hver ansatt i bedriften. Det gir din bedrift større marginer.
Økte marginer setter norske bedrifter i stand til å investere mer i mennesker, idéer, innovasjon og utvikling. Det ønsker vi å bidra til.
Vi har ikke ett, men tre ulike fakturavalg. Velg det som passer din bedrift best.
Enkelt for ansatte, enkelt for bedriften. Med Atea Mobil Fakturakontroll skiller du lettere mellom mobilbruk privat og på jobb. Det sparer deg både for tid og kostnader.
Hos oss snakker alle systemer sammen. Hele bedriftsløsningen vår er driftet fra en Mitel-plattform via norsk sky. Det betyr at plattformen er både fleksibel og allsidig - og kan kombineres med det meste - IP, Softphone, MS Teams, DECT og mobil for å nevne noen - alt i samme løsning.
En plattform som gir økt sikkerhet og mer innsikt. Og skulle bedriften gradvis migrere fra én løsning til en annen, er det null problem.
Vårt kundesenter, Atea Business Center, behandler dine henvendelser rundt ditt Atea Mobil abonnement.
Du når oss på telefonnummer: 03560 (+4722095000, tastevalg 3)
Åpningstider: Mandag til fredag, kl. 08.00-16.00. Utenfor åpningstider vil du bli besvart av en av våre engelsktalende kundebehandlere.
Vi bistår deg med blant annet:
Vi minner om at de aller fleste oppgavene kan bli utført i Min Bedrift portalen.
Som ansatt kan du logge inn på Min Side for å sjekke forbruk og bestille ekstra datapakker.
Vakttelefon: +4721555005
Hverdager: 16:00 - 22:00
Lørdager og søndager: 08:00 - 22:00