Til hovedinnhald

Intelligente skilt

For å gi våre kunder forretningsverdi, integrerer vi ny teknologi og innsiktsdata for å skape intelligent kommunikasjon med dine kunder og ansatte. Vil du vite hvordan intelligente skilt kan gjøre kommunikasjonen din mer relevant og øke salget?

Den digitale kundeopplevelsen

Vi lever i en verden hvor utviklingen går raskt, og relevant kommunikasjon på digitale flater er avgjørende for å nå frem med ditt budskap.

Men hvordan vet man at det som kommuniseres er riktig? Er din kommunikasjon målbar og intelligent? Disse spørsmålene er noe av det vi fokusere på sammen med våre kunder.

Med god innsikt gir vi deg relevant informasjon til å kunne ta riktige avgjørelser. Og med smarte integrasjoner automatiserer vi prosesser for å utnytte data som allerede eksisterer.

Teknologien er her nå, la oss bruke den riktig sammen.

 

brannbil med en sjåfør og to personer som går inn i bilen.foto

Atea Emergency TV

I samarbeid med Locus og Scala tilbyr Atea en infoskjermløsning med kobling mot Transfire og 110-sentralen. Dette betyr at informasjon fra 110-sentralen, stasjonsinfo, været, nyheter, Twitter, brannfare, skredfare og hendelsesmeldinger vil vises på skjermene som plasseres på din brannstasjon.

Infoskjermene til brann- og redningstjenesten bistår innsatsledere i å planlegge oppdraget ved utrykning. Løsningen viser i sanntid med kartutsnitt – og hjelper på den måten utrykningsleder med å få et tidlig overblikk over hendelsesstedet og kan sette i gang tiltak.

 

Atea IntelliCount

Mange butikker har behov for å oppgi hvor mange kunder de kan ha i lokalene for å møte covid-19- restriksjonene. Å vite hvor mange som er i en butikk til enhver tid er krevende uten å ha en person som bruker mye av tiden til å telle antall kunder.

Atea har nå et verktøy som hjelper butikkene med å måle i sanntid hvor mange som er i lokalet til enhver tid. Intellicount-løsningen er en 3D -sensor som monteres ved inngang og utgang til butikken, for å telle med nøyaktighet antallet personer i butikken i sanntid. Dataen samles inn i tråd med GDPR da ingen personopplysninger lagres.

 

Byggmakker kundecase

Byggmakker Gipling på Tiller er et av de største varehusene i Byggmakker kjeden, og det første varehuset med det nyeste butikkonseptet i Byggmakker.

Med det nye butikkutrykket ønsker Byggmakker Gipling å gi kundene en helt ny og spennende handleopplevelse. Som den del av Byggmakkers digitale utvikling leverer Atea Intelligente Skilt en skreddersydd løsning, som gir varehuset og kundene en helt ny dimensjon. Den visuelle effekten leveres med skjermer i ulike formater fordelt i hele varehuset. Atea har installert skjermer som er integrerte i butikkinnredning, wayfinding og frittstående enheter på 5500 kvadratmeter

I tillegg til det visuelle leverer Atea Intelligente Skilt helt ny teknologi med smarte integrasjoner og målbare resultater. Vi gleder oss til fortsettelsen.

 

Skal vi ta en prat?

Ved samtykke godtar du at vi lagrer dine data i våre systemer.
Les mer i vår personvernserklæring.

Atea.no oppfattes bedre hvis du oppdaterer nettleseren din. Her finner du en ny versjon av Internet Explorer