Tilbake til Skytjenester
samhandling Skytjenester

Arbeid hvor som helst, når som helst og på alle enheter

I Atea tenker vi at gamle vaner er til for å brytes. Med nye teknologiske løsninger som hjelper oss med å få gjort mer, med mindre innsats, det løfter samfunnet vårt fremover. Digitalisering handler ikke bare om teknologi, men i like stor grad om mennesker og endringsprosesser. Nøkkelen til suksess er ofte god i kunnskapsdeling, kommunikasjon og samhandling. Det er derfor viktig å finne den riktige løsningen og at ansatte tar den i bruk.

Ønsker du å prøve nye ting og flytte grenser? Er du nysgjerrig og ønsker å bryte gamle vaner, kanskje realisere gevinster du ikke visste om og åpne for å være kreativ og jobbe sammen på en sikker måte fra hvor som helst. Med Microsoft Office 365 får du komplette, intelligente, brukervennlige og sikre tjenester. Og Atea viser din bedrift hvordan dere sikrer effektivt samarbeid.

Videre kombinerer vi Rapid med Office 365 som gir deg og din organisasjon en effektiv digital samarbeidsplattform, samt verktøy og ressurser for å øke produktiviteten og muligheten til å dra nytte av de ulike samarbeidsverktøyene Office 365 gir. Rapid er et rammeverk som hjelper organisasjonen til å komme raskere i gang og jobbe smartere på en moderne arbeidsflate på alle enheter.

Rapid er integrert med blant annet Yammer og Teams og dette gir din bedrift mulighetene til å kommunisere via Yammer eller Teams direkte via portalen eller via appen i telefonen eller andre enheter. Rapid rammeverket gir fokus på brukerens adopsjon på ny digital plattform, samt enkel integrasjon mot andre funksjoner i Office 365.

Fordel med å velge samhandling tjenester fra Atea

Produktiv uansett sted - Bedre samarbeid og effektivt kommunikasjon i sanntid, uansett arbeidsflate.

Økt effektivitet - Økt effektivitet ved at kommunikasjonen går raskere og at medarbeiderne lettere finner hverandre for å samarbeide, uansett arbeidsflate.

Kvalitet og sikkert - Atea tilbyr en helhetlig tankegang, som blant annet ivaretar kvalitet og sikkerhet. Med vårt fokus på ISO/IEC-27001/ISO 9001 og GDPR reglementet, gjør vi det enklere for din bedrift å imøtekomme fremtidens krav til IT sikkerhet og personvern.

Kostkontroll -  Tilgang til en rekke tjenester som gir forutsigbarhet og faste kostnader. Din bedrift kan budsjettere med en fast forutsigbar månedlig kostnad da tjenestene er basert på en fast, månedlig kostnad per bruker.

Samhandlingstjenestene Atea tilbyr

Hvordan komme igang?

Atea Copilot er Atea sitt  rammeverk for å sette brukeradopsjon i system. En tydelig kommunikasjonsplan, opplæringsplan, e-læringsløsning, kurs, instruktører, lansering og oppfølging er noen eksempler på midler for å sikre suksess ved innføring av ny teknologi.

Copilot består av en prosess med fire faser, som sammen utgjør en krets med kontinuerlig fokus på brukere og positiv effekt for organisasjonen. Sammen med en av våre konsulenter skreddersyr vi en plan med håndvalgte aktiviteter som er tilpasset organisasjonens behov og ønsker.

Jeg vil vite mer om Atea samhandlingstjenester

Jeg ønsker å bli kontaktet om Atea Sky

Ved samtykke godtar du at vi lagrer dine data i våre systemer.

Tilbake til Skytjenester
Atea.no oppfattes bedre hvis du oppdaterer nettleseren din. Her finner du en ny versjon av Internet Explorer