Viktig informasjon
Finn min iPhone må fjernes, ellers får ikke Atea gjort noe med enheten. Er enheten knust/kan ikke slås på, fjerne Finn min iPhone via en datamaskin. Les mer her.
Du må skru av funksjonen Finn min iPhone, samt fjernet alle låsekoder, før du sender enheten til service. Gebyr kr 500,- faktureres dersom dette ikke er fjernet. Klikk her for hurtigsjekk for å se om «Finn min iPhone» er avslått
Husk å slett data og innstillinger i Innstillinger > Generelt > Nullstill > Slett alt innhold og alle innstillinger.
Sikkerhetskopi
Kunde er selv ansvarlig for sikkerhetskopi av informasjon på enheten før innlevering.
Slik finner du IMEI-nummer
a. Du kan taste *#06#
b. Eller trykk her
Låste telefoner og nettbrett
Det er særdeles viktig at enheten låses opp før den sendes til service. Innsendte enheter som er låst med personlig låsekoder, konfigurasjonsprofiler eller andre sperrer, vil bli fakturert. kr 300 eks. mva. Servicetiden vil også forlenges ved låste enheter.
Test og Diagnose påløper om enheten ikke ønskes reparert.
Alle iOS enheter kr 350.- eks mva.
Dette gjelder også maskiner under garanti som det ikke kan påvises hardwarefeil på.