Atea Business Center
Vi i Atea Business Center har ansvar for all dialog med våre bedriftskunder, hvor kunde har tatt kontakt via kundeportaler, epost, chat eller telefon. Kundene våre er store, norske foretak i privat og offentlig sektor.
Sammen med eCommerce har vi ansvar for et digitalt segment innen små og mellomstore bedrifter. Vårt ansvar er å hjelpe kunder til å velge riktig produkt etter behov, utarbeide tilbudsbesvarelser, øke bruken av våre selvhjelpsportaler og løse kundens utfordringer i etterkant av salg.
Vi sørger for at kunden kommer i kontakt med riktig kompetanse i Atea, dersom vi ikke har kompetansen i vår avdeling.
Vi sørger for at henvendelser og utfordringer løses innenfor forventet tid og kvalitet.
Vi jobber tett med våre salgsavdelinger, interne støttefunksjoner, leverandører og distributører.
Hvorfor jobbe hos oss?
Hos oss får du muligheten til å jobbe i et profesjonelt, inkluderende og sosialt arbeidsmiljø i et av Nordens største IT-selskap. Vi kan også tilby en arbeidsplass i Norges mest bærekraftige selskap, det er vi stolte av!
Når du er en del av oss får du mulighet til å jobbe med de beste produktene på markedet, samt med de beste produktekspertene.
For oss er det viktig at du som nyansatt får en trygg og god start. Derfor har vi et eget onboardingsprogram med mentorordning de første seks månedene. Videre kan vi tilby en stor grad av fleksibilitet hvor du får mulighet til å påvirke din egen arbeidshverdag.
Hos Atea Business Center er vi opptatt av å kunne yte førsteklasses kundeservice. Dette er et svært viktig område for oss da vi er et viktig kontaktpunkt for våre kunder.