Tilbake til Apple på jobben

Apper og løsninger

Effektivisér din virksomhet gjennom å digitalisere arbeidsflyt og oppgaver med apper fra Appstore, apper fra Atea eller skreddersydde løsninger.

Fluix – dokumentflyt i en klasse for seg

Fluix er en enkel men fleksibel produktivitetsløsning som gir sikkerhet og brukervennlighet som vesentlig dyrere systemer ikke kan matche. Fleksibiliteten gjør at Fluix kan tilpasses nåværende arbeidsflyt og prosesser og samtidig endre måten du jobber på.

Det kan være automatisering av arbeidsflyten til feltarbeidere med Fluix og iPad, både offline og på nettet. Dramatisk reduksjon av tidsbruk, stress og feilrate. Få fart på forretningsprosessene dine ved å få kontroll til over dokumentflyten i firmaet, til kunder og ansatte.

Priseksempel Kr. 25.000,- for 50 brukere per år.

 

  • Styremøter og møtedoumenter 
    Leses og merkes lokalt og viktige oppdateringer oppdateres til relevante gruppemedlemmer
  • Skjemautfylling 
    Fyll ut skjemaet raskt. Innebygd merknad gjør at fylling av PDF-skjema blir mer effektiv
  • Datainnsamling og rapportering 
    Fluix gir selskaper mulighet til å få kraftige analyser med ledende systemer, f.eks. Power BI
  • Samarbeid og godkjenning 
    Gjennomgang og godkjenningsoppgaver kan fullføres på få minutter 
  • Distribusjon av dokumenter og salgsmateriell
    Oppdater og distribuer produktbrosjyrer og prisinformasjon
  • E-signering
    Fluix automatiserer sending av dokumenter til flere personer samtidig som man bruke digital signatur og mottar signerte dokumenter.

 

 

 

"Det vi sparte i kroner og øre var ikke den eneste besparelsen. Vi reduserte antall feil, økte leveringspresisjon og fikk muligheten å kvalitetssikre at dokumentene faktisk ble levert og lest før møter.”

Bjørn Andersen
Rådmann i Nome kommune

 

Ateas Appleteam har lang erfaring med Fluix og kan hjelpe deg med å digitalisere arbeidflyt, lage skjemaer, og stå for opplæring.

 

 

Velferdsteknologi for helsevesenet

Dignio er Norges ledende leverandør av medisinsk avstandsoppfølging. Med Dignio sine løsninger kan helsepersonell følge opp pasienter på en trygg måte, samtidig som pasientene opplever økt trygghet og mestring

 


Kjernen i Dignio sin løsning består av tre likeverdige elementer: Dignio programvare spesielt utviklet for helsepersonell, brukervennlige pasientapp og Dignio sin metodikk for avstandsoppfølging – alt utviklet i tett samarbeid med pasienter og helsepersonell. Pasienten er aldri alene, men kan enkelt søke råd, hjelp og oppmuntring fra helsepersonell gjennom våre digitale løsninger.

Per i dag tilbyr Dignio apparater for måling av:

  • Blodtrykk
  • Blodsukker
  • Vekt
  • Temperatur
  • Oksygenmetning
  • Lungefunksjon og kapasitet

Det frie valg – selv betjeningsportal

Både store organisasjoner og små bedrifter tilbyr Mac, iPad og iPhone som et alternativ til sine ansatte. Det øker produktiviteten, gir et unikt samarbeid mellom ansatte på tvers av avdelinger og enheter – mobilitet i særklasse.

Et godt eksempel er IBM som startet med fritt valg i 2015 og over 100.000 ansatte valgte Mac det første året. Nå ruller de ut opp til 250 Apple-enheter hver dag. De sparer mellom $273 - $513 for hver Mac i forhold til andre plattformer.

Vi har laget en Fritt valg portal, en selvbetjeningsportal som løser alt det praktiske slik at ansatte kan bestille selv, det legges til lønnstrekk ved oppgradering, avtaler etc. Portalen er gratis å bruke for Ateas kunder.

 

Bedriftstilpassede apper fra Fuse

Hvorfor anskaffe mobilapper som et abonnement?

Et abonnement gjør det enklere for bedrifter å ha mobilapper. Som kunde av Fuse har du alltid tilgang på et team av mobileksperter klare til å bistå. Fuse tar fullt ansvar gjennom hele livssyklusen; fra implementering til publisering, løpende vedlikehold og videreutvikling.

Det meste av arbeidet som kreves for å lage en app er å gjenta arbeid som har blitt gjort mange ganger før. Opptil 95% av arbeidet er det samme uavhengig av hva slags app du trenger. Dette er bortkastet tid og penger. 

Med Fuse App Engine ™ automatiserer vi prosesser og eliminerer repeterende oppgaver. Resultatet er mobilapper på rekordtid uten at det går på bekostning av kvalitet.

 

Med apper som tjeneste er utvikling, vedlikehold og videreutvikling inkludert i abonnementet

  • Skreddersøm. Vi tilpasser apper til dine systemer og din merkevare
  • Tilgang på mobileksperter. Et team av mobileksperter er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg
  • Kontinuerlig forbedring. Vi videreutvikler appen din og oppdaterer og forbedrer den fortløpende
  • Abonnement. Ingen forhåndsinvestering. Betal per måned og avslutt når du vil
  • Monitorering. Vi følger med på at appen fungerer som den skal
  • Forutsigbarhet. Forutsigbare kostnader gjennom hele appens levetid

Atea Romreservasjon

Du trenger et møterom raskt, men hva er ledig? I denne appen ser du raskt hvilke møterom som er tilgjengelig, du kan også legge opp en favorittliste over møteform for enkelt å se når de er ledige. Med appen finner du og reserver enkelt et møterom mens du er på farten – enkelt og raskt med et par klikk. 

Appen gir vi deg muligheten til å

  • Reservere et møterom direkte i appen
  • Få oversikt over alle virksomhetens ledige møterom og se når de forskjellige møterommene er ledige
  • Din egen lise over favorittmøterom for raskt å se om de er ledige eller ikke
  • Se hvem som har reservert et møterommet

Tekniske forutsetninger

  • MS Exchange 2010, 2013, 2016, Office 365 eller IBM Domino 9.x
  • Appen er tilgjengelig for iOS og Android
  • Appen er tilgjengelig på svensk, engelsk, norsk, dansk og finsk

Atea 365 – vår Office 365 løsning for bedrifter

Få en enklere arbeidshverdag med Atea 365, vår beste Office 365 løsning for din bedrift. I samarbeid med Microsoft hjelper Atea deg å få en enklere og mer effektiv arbeidsdag, enten du sitter på kontor eller jobber ute i felt.

Med våre ulike løsninger får du alltid oppdatert programvare fra Microsoft Office 365. Alle våre pakker inkluderer flytting av e-post, kalender og kontakter til den nye løsningen, døgnåpen brukerstøtte og mulighet for ubegrenset backup av Office 365.

Office 365 gir deg muligheten til å jobbe skybasert uansett hvor du er, hjemme eller ute. Programmene snakker med skyen både Mac, iPad og iPhone, helt uavhengig av hvor du befinner deg.

Ulike virksomheter har ulike behov – kanskje du har behov for en kombinert løsning? Velg eller kombiner abonnementer som passer for de ulike brukergruppene i din virksomhet eller kontakt ditt Atea lokalkontor.

 

 


Fyll ut skjema så kontakter vi deg

Ved samtykke godtar du at vi lagrer dine data i våre systemer.

Les mer i vår personvernserklæring.

Tilbake til Apple på jobben
Atea.no oppfattes bedre hvis du oppdaterer nettleseren din. Her finner du en ny versjon av Internet Explorer