Tilbake til Nyhetsarkiv
Pressemelding 2020-01-23

Atea kåret til Årets Partner for APC by Schneider Electric

Atea kunne stolt ta med seg prisen for Årets partner under Innovation Day Oslo 2020, arrangert av Schneider Electric.
Bilde: Johnny Vaet Nordskog

Kåringen ble avholdt den 20. januar i forbindelse med Schneider Electric Innovation Day i Oslo. Kunder og samarbeidspartnere var tilstede for å oppdateres på hvordan teknologi kan endre måten vi lever og jobber på. «Business for Klima» var hovedtema for konferansen og Atea ble tildelt prisen som Årets Partner. Dette sto i juryens begrunnelse for kåringen:

Partner of the year-prisen går til en partner som har bidratt med betydelig vekst av felles bærekraftig virksomhet og som har vist en evne til å tilpasse seg den bærekraftige fremtiden for vår bransje. Sammen med APC by Schneider Electric har denne partneren vunnet mange viktig kunder- og har økt omsetningen betydelig i 2019, med 42 prosent.

Administrerende direktør i Atea, Michael Jacobs, er spesielt stolt av at Schneider Electric vektlegger Ateas bærekraftsarbeid til grunn for kåringen:

– Både Atea og Schneider Electric jobber svært systematisk med bærekraft og vi har satt det i sentrum av alt vi gjør. Vi mener at det nettopp er denne holdningen fra næringsaktører som skaper den store forskjellen i det nye tiåret. Derfor er det selvfølgelig ekstra stort for oss når det blir lagt merke til.

Bilde (fra venstre): Karoline Nystrøm (CEO Schneider Electric Norge), Åse Lunde (Executive Vice President Digital and Business Development, Entra ASA), Bård Lind (IoT-arkitekt, Entra) Rune Gåsbakk (Partner Development Manager Atea) og Isabel Vika (Partner Development Manager Atea)

Administrerende direktør Michael Jacobs: (+47) 908 28 216
Kommunikasjonsrådgiver, Tine Venås Kjeldsen: (+47) 938 63 118