Arbeids- og velferdsetaten v/ NAV IT inngår ny rammeavtale med Atea AS

Pressemelding 2016-07-13
Ny rammeavtale er inngått mellom Arbeids- og velferdsetaten v/ NAV IT og Atea AS for levering av lokalt IT-utstyr med tilhørende tjenester. Anskaffelsen skal dekke hele etatens behov innenfor det angitte området.

Avtalen ble vunnet av Atea AS etter en åpen anbudskonkurranse og har en varighet på to år med mulighet til en forlengelse på inntil ytterligere to år. Avtalens estimerte totalverdi er på NOK 75 millioner årlig inkl. mva.

Avtalen omfatter levering av hardware med tilhørende vedlikehold og support. Utover dette er produktrådgivning et viktig element i avtalen. Kontornettverket til NAV består av 566 kontorer (brukersteder) over hele landet, og med Ateas geografiske spredning med 24 kontorer fra nord til sør er den lokale tilstedeværelsen sterk og gir et godt grunnlag for et tett samarbeid, nært kunden.

“Vi er veldig godt fornøyde med at Arbeids- og velferdsetaten v/ NAV IT velger Atea AS som leverandør for ny avtaleperiode. Vi skal gjøre vårt ytterste for å levere kvalitet i alle ledd og være en god og fremtidsrettet samarbeidspartner for etaten” sier Michael Jacobs, Administrerende direktør i Atea AS.

For ytterligere informasjon, kontakt:
Michael Jacobs, Administrerende direktør, Atea AS, mobil (+47) 908 28 216.