Til hovedinnhald
Tilbake til Kundereferanser

Viktigheten av god prosjektledelse

Bunnpris-kjeden måtte legge om 41 butikker på 56 timer. 150 personer jobbet døgnet rundt.
Bunnpris
Konsulenttjenester
Norge

Prosjektledelse

Omprofilering

Mer enn noen få dager stengt butikk ville gi tap i varelageret på et sjusifret beløp for hver butikk. Etter vurdering med leverandører besluttet Bunnpris-kjeden omlegging av butikkene i løpet av en helg pluss mandag. Atea var hovedprosjektleder, og det var i tillegg fire hovedleverandører. Deler av leveransen var kritisk. Lokale elektrikerfirmaer ble leid inn og koordinert av Atea og Atea stilte også med konsulenter på hver lokasjon. For å sikre kvaliteten på leveransen var det etablert beredskapsteam.

Fornøyd 

– En virvelvind av en installasjonsperiode er over, og vi sitter nå igjen med 41 butikker som har implementert den tekniske løsningen til Bunnpris, forteller IT-sjef Øyvin Domaas. – Det har vært utvist ekstremt godt samarbeid og innsats mellom partene. Det har vært utrolig artig å se at samarbeidet i butikk og i støtteapparatet har hatt et felles fokus uavhengig av rolle/selskap. Alle kan være stolte av det som er gjort disse dagene og jeg er rett fornøyd med alle, avslutter Domaas.

 

Leveranse
  • Prosjektledelse 

  • Konsulenttjenester 

  • GoITloop (håndtering av brukt IT-utstyr) 

Tilbake til Kundereferanser
Atea.no oppfattes bedre hvis du oppdaterer nettleseren din. Her finner du en ny versjon av Internet Explorer