Til hovedinnhald

Vi søker etter en Operation Manager i Arendals området

Fast ansettelse

Arendal
2021-11-29

For en utrolig spennende tid vi lever i! Teknologi omgir oss og gjør oss i stand til å gjøre ting vi ikke kunne drømme om for få år siden. Ved å sette mennesket i sentrum for utviklingen av tjenester og teknologi, kan vi skape produkter og tjenester som gjør at vi kan skape en enda bedre verden for oss og kommende generasjoner. Det er derfor vi i Atea jobber med teknologi. Av og for mennesker. For meg og deg.

 

Vi søker etter en erfaren Operation Manager (OM) til en av våre driftskunder i Atea Managed Services (AMS) i Arendal området.

AMS har moderne driftssentre i Oslo og Trondheim i et hybrid oppsett sammen med strategiske partnere. Som en svært sentral aktør i markedet har Atea tett samarbeid med våre leverandører og unik tilgang til produktspesialister.

Hvem ser vi etter?

En Operation Manager er en senior rolle som innebærer å ha ansvar for de driftsleveransene kunden kjøper av Atea. Det er Operation Manager sin jobb å sørge for at driftsorganisasjonen fungerer optimalt. Herunder levere effektive tjenester, som oppfyller de avtalte forventningene og behovene til kunden.

Dine arbeidsoppgaver deles opp i følgende oppgaver:

  • Følge med på dag-til-dag-aktiviteter og sørge for at prosessene Incidenter, Problem og Change fungerer optimalt.
  • Eskaleringspunkt for driftssaker ovenfor kunde
  • Utarbeide rapporter og analyse statistikker og komme med forbedrende tiltak for driften og kunden.
  • Tett dialog med ledere og funksjoner i Atea
  • Følge med på de prosjekter og caser som påvirker driften og sørge for at de blir satt opp og implementert på slik måte at AMS kan sørge for driften i etterkant
  • Bidra til kontinuerlig forbedring av leveransen og avtalens innhold.
  • Ivareta samarbeidet med kunde gjennom kontinuerlig dialog.
  • Informere om nye tjenester eller forbedringer av eksisterende tjenester

Du vil som Operation Manager operere primært fra kundens lokaler, men kunne påregne noe reise til Atea Managed Service og andre deler av selskapet.

 

Hva tar du med deg til Atea?

Operation Manager har en sentral rolle i et kundeforhold og du må trives med kundedialog og ha god kjennskap til drift, ITIL prosesser, god IT-teknisk forståelse og ha en god forretningsforståelse. Det er ønskelig med god erfaring som Konsulent, arkitekt, driftssjef, e.l. men ikke et krav.

  • Relevant utdanning på master eller bachelor nivå
  • God ITIL kompetanse
  • God teknisk kompetanse innenfor skytjenester og hybride løsninger
  • Økonomisk og forretningsforståelse
  • Service- og løsningsorientert
  • God forståelse av IT sikkerhet

 

Som person er du:

  • En som er teknisk interessert og liker å tilegne seg ny kunnskap
  • Kundeorientert, serviceinnstilt og kvalitetsbevisst
  • Ser muligheter for forbedringer, nye løsninger og utvikling eksisterende
  • Ansvarsfull, strukturert og nøyaktig
  • Entusiastisk, fleksibel, og trives med høyt aktivitetsnivå

 

I Atea har vi en fleksibel og fremtidsrettet kultur, et hyggelig arbeidsmiljø med flotte kolleger hvor vi legger stor vekt på egenutvikling og ha det moro på jobb. Du vil få et tilpasset karriereprogram med fokus på faglig og personlig utvikling, samt sertifiseringer som bygger din kompetanse.

Vi har et krav om du kan få utvidet politiattest da mange av våre store kunder krever dette.

Høres dette ut som en spennende mulighet? Vi er i alle fall klare for å høre fra deg så snart som mulig og senest 29.10.2021. Alle søknader blir vurdert fortløpende.

I Atea tror vi på at flinke folk kjenner andre flinke folk. Hvem kjenner du som kunne passe inn hos oss?

Tips oss da vel.

Arendal
2021-11-29
Tilbake til Karriere
Atea.no oppfattes bedre hvis du oppdaterer nettleseren din. Her finner du en ny versjon av Internet Explorer