Til forsiden

Vi i Atea har store ambisjoner fremover og vår supportavdeling vokser. Vil du være med på reisen?

Fast ansettelse

Drammen
2023-02-25

I de neste 20 årene vil teknologi forandre livene våre. Ved å være nysgjerrig på fersk og fremtidsrettet kunnskap, forstå og bruke den, tar Atea ansvaret med å digitalisere Norge. For teknologi er fantastisk. Tenk bare på hvilke muligheter vi allerede har – og dette er bare starten! Med å være en teknologidrevet bedrift, må vi være like opptatt av mennesker som teknologi. Vi må bestemme oss for på hvilken måte vi ønsker å påvirke livene våre og kommende generasjoner med teknologi.

Teknologi. Av og for mennesker. Bli med Atea inn i fremtiden.

Atea fortsetter å inngå avtaler hos nye kunder. Antall henvendelser til Atea sin 1.linje øker i takt med dette, og det er derfor behov for å forsterke vårt team i Drammen med en fulltids stilling. Målet til avdelingen er å løse 90% av alle incidenter ved første kontakt. Din rolle er å være kvalitetsbevisst og en ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil være en faglig støtte for teamet og du vil møte varierte problemstillinger. Kunden i den andre enden er avhengig av deg og din kompetanse for å få flyt i sin arbeidshverdag.

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet innebære:

  • Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområder
  • Jobbe med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøy
  • Ticket-håndtering i ServiceNow som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
  • Utføre generell support via telefon, chat og mail mot driftskunder for Atea 

Hvordan er livet som en «Ateaner»?

Atea skal være en arbeidsplass basert på god kultur for både ansatte, kunder og våre partnere. Vår visjon er The Place to Be, som er utformet av de ansatte. Du vil treffe en herlig gjeng med kollegaer som er noen av Norges fremste i sine fagfelt. 

I Atea brenner vi for livslang læring, og du får et tilpasset karriereprogram med vekt på din faglige utvikling. Gode verdier er viktig for å stadig utvikle oss selv, teamet vårt og selskapet. Ved å sammen være nysgjerrig på ny kunnskap, fremtidsrettet med våre kunder og partnere, og ansvarlig i vårt bidrag til å digitalisere Norge, skal vi i Atea være med å sette preg på en spennende fremtid.

Vi tror at folk som kjenner hverandre jobber bedre sammen. Derfor bruker vi tid på å lære, leke og å ha det gøy sammen gjennom landstreff, idrettsinitiativ, hytteturer og mye mer. Vi kan også friste med høy fleksibilitet for utvikling, muligheter for sertifiseringer i arbeidstid og videreutdanning, konkurransedyktige betingelser, flere større faggruppemiljø, idrettsgrupper, sosiale grupper og mye annet. 

Vi søker deg som:

  • Har arbeidserfaring utover lærlingtiden
  • Har erfaring med Exchange, VMware, Citrix, Active Directory og Office 365
  • Har fagbrev i IKT-driftsfag eller IKT-servicefag, eller annen relevant utdanning
  • Har god skriftlig fremstillingsevne
  • Har plettfritt vandel/politiattest

Om du har erfaring eller kunnskap om kundeservice eller kundebehandling er dette noe som teller positivt, da du vil være kundenes første kontaktpunkt med Atea. Det vil legges stor vekt på dine personlige egenskaper i denne stillingen.

Høres dette interessant ut? Vi er klare for å høre fra deg så snart som mulig og behandler søknader fortløpende. Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Madeleine Martinsen på +47 41476418 eller madeleine.ragnar.martinsen@atea.no. 

NB!

Punkt om plettfri uttømmende vandel er absolutt. Har du ikke det er det ingen mulighet for å fa jobb i AMS.  

I Atea tror vi på at flinke folk kjenner andre flinke folk. Hvem kjenner du som kunne passe inn hos oss?

Tips oss da vel.

Drammen
2023-02-25
Tilbake til Karriere