Til forsiden

Vi søker etter nasjonal Citrix Løsningsselger/Customer Success Manager

Fast ansettelse

Oslo
2022-08-15

Citrix er et viktig satsningsområde for Atea, og vi ønsker å styrke oss med en nasjonal Løsningsselger/Customer Success Manager. Ønsker du å jobbe med fremtidens løsninger og muligheter? Da kan du være den vi ser etter. 

I Atea brenner vi for livslang læring. Gode verdier er viktig for å stadig utvikle oss selv, teamet vårt, selskapet og våre kunder. Ved å være nysgjerrig på ny kunnskap, fremtidsrettet i samarbeidet med våre kunder og partnere og ansvarlig i vårt bidrag til å digitalisere Norge, skal vi i Atea være med på å påvirke en spennende fremtid.  

Som Citrix Løsningsselger/Customer Success Manager vil du være sentral innen rådgivning og strategiske beslutninger hos våre kunder. Du vil være en del av vårt nasjonale software og cloud miljø som jobber med Atea sine kunder og rådgivere i hele landet. 

Rollen skal sikre at Ateas kunder utnytter Citrix Cloud Service porteføljen og produktmulighetene fullt ut. Rollen vil være sentral gjennom hele kundereisen i Atea og du vil være en viktig rådgiver for våre kunder. 

Ansvarsområder: 

  • Rådgivning for Ateas kunder ift. optimal utnyttelse av deres Citrix plattform 
  • Forstå kundens forretningsstrategier og være strategisk rådgiver for kundene for å oppnå ønskede gevinster 
  • Lede kundene gjennom alle faser av kundereisen, med spesielt fokus på brukeradopsjon og kunderesultater 
  • Være sentral i å utvikle Citrix miljøet i Atea, bidra til kompetanseutvikling, dele informasjon, bidra på tekniske fagsamlinger, etc 
  • Støtte Atea Account Managers og regionskontorer ift. oppfølging av eksisterende kunder og nysalg av Citrix løsninger, herunder kundeplaner, deltakelse i kundemøter, utarbeidelse av tilbud, anbudsbesvarelser, etc 
  • Bidra til at Atea når sine forretningsmessige mål innenfor fagområdet Citrix, bl.a. gjennom å eie og drive salgsprosesser 
  • Bidra til å sikre høy kundetilfredshet 

Vi setter stor pris på om du: 

  • Er en utpreget lagspiller som trives med å jobbe både selvstendig og i team 
  • Har god forretningsforståelse og liker å samarbeide tett med kunder 
  • Har erfaring med rammeavtaler og tilbuds-/anbudsbesvarelser 
  • Er strukturert med høy gjennomføringsevne 
  • Har gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig 
  • Har god teknisk forståelse 
  • Har god forståelse for cloud abonnementsløsninger 
  • Har erfaring med Citrix og /eller Customer Success Management 
  • Har høyere relevant utdannelse  

 Hva vi kan tilby: 

Atea skal være en arbeidsplass basert på god kultur for både ansatte, kunder og våre partnere. Vår visjon er The Place to Be, som er utformet av de ansatte. Du vil treffe en inkluderende gjeng med kollegaer som er noen av Norges fremste på sine fagfelt. 

Som ansatt i Atea får du et tilpasset karriereprogram med vekt på din faglige utvikling. Vi kan også friste med høy fleksibilitet for utvikling, muligheter for sertifiseringer i arbeidstid, konkurransedyktige betingelser, gode pensjonsordninger og helseforsikring, fleksibel arbeidstid, gode faggruppemiljøer, idrettsgrupper, sosiale grupper og mye annet. Vi tilbyr bl.a. kompetansebygging og sertifiseringer innen Citrix, Microsoft og andre skyleverandører. 

Teknologi er en av nøklene til å nå verdens felles bærekrafts mål. Bærekraft er et felles samfunnsansvar, og Ateas bærekraftsatsing har en dyp forankring hos ansatte, kunder og samarbeidspartnere i selskapet. Som ansatt i Atea vil du få opplæring i bærekraft og bli en del av en gjeng som brenner for å gjøre samfunnet bedre hver eneste dag. Atea er nylig kåret til et verdens mest bærekraftige selskap. 

Høres dette ut som en spennende mulighet?  

Vi er klare for å høre fra deg så snart som mulig og behandler søknader fortløpende. 

Arbeidssted er fleksibelt ettersom Atea har kontorer over hele landet. 

Rollen inngår i Ateas nasjonale software og cloud team og rapporterer til Head of National Software. 

Rollen har stor samarbeidsflate internt i Atea Norge og nordisk, samt med Citrix, distributører og andre leverandører.  

Du får gode mulighet til å påvirke utforming av rollen og egen arbeidssituasjon. 

Skulle det være noen spørsmål til stillingen ta kontakt med:Rune Gåsbakk, Partner Manager Citrix, rune.gasbakk@atea.no, Mona Marie Kristiansen, Lisensspesialist Citrix,  mona.kristiansen@atea.no, tlf.  47 60 52 72, eller Monica Flo, Director Software & Cloud, monica.flo@atea.no

 

Oslo
2022-08-15
Tilbake til Karriere