Fast ansettelse
I de neste 20 årene vil teknologi forandre livene våre. Ved å være nysgjerrig på fersk og fremtidsrettet kunnskap, forstå og bruke den, tar Atea ansvaret med å digitalisere Norge. For teknologi er fantastisk. Tenk bare på hvilke muligheter vi allerede har – og dette er bare starten! Med å være en teknologidrevet bedrift, må vi være like opptatt av mennesker som teknologi. Vi må bestemme oss for på hvilken måte vi ønsker å påvirke livene våre og kommende generasjoner med teknologi.
Teknologi. Av og for mennesker. Bli med Atea inn i fremtiden.
Atea fortsetter å inngå avtaler hos nye kunder. Antall henvendelser til Atea sin 1.linje øker i takt med dette, og det er derfor behov for å forsterke 1. linjesupport. SOS består av fem ulike team. Målet til avdelingen er å løse 90% av alle incidenter ved første kontakt.. Din rolle er å være kvalitetsbevisst og en ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil være en faglig støtte for teamet og du vil møte varierte problemstillinger. Kunden i den andre enden er avhengig av deg og din kompetanse for å få flyt i sin arbeidshverdag.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet innebære:
Om du har erfaring eller kunnskap om kundeservice eller kundebehandling er dette noe som teller positivt, da du vil være kundenes første kontaktpunkt med Atea. Det vil legges stor vekt på dine personlige egenskaper i denne stillingen.
NB! Punkt om plettfri uttømmende vandel er absolutt. Har du ikke det er det ingen mulighet for å få jobb i AMS. Dersom du skulle ha noen spørsmål om stillingen ta kontakt med Kolbjørn Christoffersen på Kolbjorn.Christoffersen@atea.no / 90 69 99 96.
I Atea tror vi på at flinke folk kjenner andre flinke folk. Hvem kjenner du som kunne passe inn hos oss?
Tips oss da vel.