Til forsiden
Tilbake til Smarte møteplasser

Tilstandsjekk

Vi tilpasser tjenesten etter ditt behov

Har du behov for en status og tilstandsrapport på dine AV-løsninger? Er det lenge siden utstyret har hatt kontroll og vedlikehold? Har du forskjellig utstyr fra ulike leverandører og med ulik alder?

Våre rådgivere hjelper deg. Enten du ønsker en generell tilstandsrapport, dokumentering av løsningene, eller underlaget som er nødvendig for en effektiv service- og vedlikeholdsavtale. En tilstandssjekk vil også danne grunnlaget til en oversikt på fremtidige driftsutgifter eller investeringsbudsjetter.

 

Grunnleggende tilstandssjekk

Testing av alle funksjoner og tilkoblinger

Sjekk av festeanordninger, kabelføringer og periferiutstyr (inkl. HMS-sjekk)

Etablering av produktlister med typebetegnelser og utstyrsoversikt

Tilstand og eventuelle anbefalte tiltak

Priser på grunnleggende tilstandssjekk

1-5 møterom: kr. 1.900,-/rom

6-10 møterom: kr. 1.750,-/rom

11+ møterom; kr. 1.600,-/rom

Større rom som auditorier, styrerom, kantiner og operasjonsrom kan også inkluderes. Det samme gjelder også utbedringer og/eller endringer. Pris for servicekonsulent er kr. 1.585,-/time.

 

Mulighet for å inkludere:

  • Rådgivning på behov for service- og vedlikeholdsavtale
  • Rådgivning på behov for funksjonsoppdateringer, fornyelser og modernisering av løsninger
  • Detaljerte kostunderlag som grunnlag for anskaffelsesbudsjetter
  • Vedlikeholdsgjennomgang
  • Tiltak for at gjenstående garantier skal opprettholdes
  • Enlinje-skjema/detaljtegninger av løsningene

Kontakt oss

Ved samtykke godtar du at vi behandler og lagrer dine personopplysninger i våre systemer, og at dine opplysninger kan deles med våre samarbeidspartnere. Les mer i vår personvernserklæring og samtykket.

Tilbake til Smarte møteplasser