Til hovedinnhald
Tilbake til Mobilabonnement og tjenester

Bedriftsnett

Bedriftsnett er en komplett, fleksibel og skalerbar kommunikasjonsplattform for mobil og IP-telefoni. Løsningen inkluderer intuitive brukertjenester for effektiv samhandling og profesjonell håndtering av virksomhetens samtaler.

dame sitter på hjemmekontor.foto

Skybasert og fleksibel

Plattformen er skybasert og leverer et rikholdig sett av tjenester over internett. Det er ingen bindinger på tjenestene og løsningen kan derfor skaleres etter bedriftens behov.

Valgfri type enhet

Brukere av Bedriftsnett kan benytte enheten som passer arbeidshverdagen. Kombinasjonene er mange enten man ønsker å benytte mobil, Softphone/Teams, IP-telefon eller en kombinasjon av disse. Brukeren kan ha samme nummer på alle enheter for innkommende og utgående samtaler.

Applikasjoner

Med applikasjon for Mobil og PC har brukeren tilgang til en rekke tjenester for virksomhetens telefoni uavhengig av hvor man jobber.

Dette inkluderer blant annet:

  • oversikt over kollegaer med den enkeltes status
  • styre egen tilgjengelighet
  • endre ugående visningsnummer
  • logge seg selv eller kollegaer inn eller ut av kø
  • sette over samtaler
  • sette opp telefonkonferanse
  • se egen samtalelogg og eventuell logg for køer man er medlem av

bedriftsnett

Sentralbord

For brukere som har et spesielt ansvar for å håndtere virksomhetens innkommende anrop tilbyr vi sentralbord med de samme mulighetene som våre applikasjoner, men med grensesnitt og tilleggstjenester for enda mer oversiktlig og effektiv håndtering av samtaler til virksomheten. Med integrasjon mot opplysningstjeneste får agenten umiddelbart informasjon om den som ringer inn.

Kø og håndtering av innkommende samtaler

Bedriftsnett fra Atea har en av markedets mest innholdsrike og fleksible løsninger for håndtering av samtaler til virksomheten, enten man ønsker å benytte bemannet sentralbord eller automatisk sentralbord med mulighet for tastevalg. Det er selvsagt mulig å benytte en kombinasjon av disse med stor fleksibilitet for hvordan samtalene distribueres til bedriftens ansatte. 

Alle brukere som er medlem av en kø har tilgang til en oversiktlig logg over besvarte og ubesvarte samtaler.

 

Tilbake til Mobilabonnement og tjenester
Atea.no oppfattes bedre hvis du oppdaterer nettleseren din. Her finner du en ny versjon av Internet Explorer