Tilbake til Arrangementer

Webinar: Apple på jobb

Når ansatte får mulighet til å jobbe med de verktøyene de foretrekker, blir de motivert og inspirert til å gjøre en god jobb. Ansatte foretrekker å velge sine egne enheter. Det gjør dem i stand til å være mer produktive, kreative, jobbe smart og åpner for nye måter å samarbeide på.

Atea gjør det enkelt og kostnadseffektivt å anskaffe, distribuere og støtte Apple-produkter i din virksomhet. Behovet for brukerstøtte og nedetid er betydelig mindre i forhold til andre plattformer. Apple er ansattes førstevalg – ikke minst blant nyutdannet og yngre arbeidstakere.

Vår serie med Apple på jobb webinarer viser hvordan du enkelt kan ta i bruk Apple-teknologi – og hvorfor det er lurt og lønnsomt. Totale eierkostander (TCO) viser at Apple er mer enn konkurransedyktig på pris. Med opptil 30% restverdi ved leie er Apple unike.  

Tema:

  • Brukerfokusert og personlig fra A til Å
  • Det enkelt å komme i gang med Apple som tjeneste
  • Best i klassen på sikkerhet og personvern
  • Moderne utrulling og administrasjon
  • Sirkulær livssyklus. Bra for deg, bra for miljøet
  • Opptil 30% restverdi på Apple-produkter


Foredragsholdere fra Atea:

  • Michael Nicolai Hartmann Petersen – Konsulent leder 
  • Tim Grov – Apple Senior konsulent
  • Arne-Jørgen Moen – Atea Finance
  • Fra Apple: Erling Teig – forretningsutvikler


Du får anledning til å stille spørsmål til foredragsholderne underveis i webinaret. Disse vil bli besvart til slutt. 

Hendelsestid
12. okt. 2020, 13.00 - 14.00
Frist for registrering
12. okt. 2020
By
Online
Meld deg på

Meld deg på

Ved å samtykke godtar du at vi behandler og lagrer dine personopplysninger, og at dine opplysninger kan deles med våre samarbeidspartnere. Dette er nødvendig for å organisere og tilrettelegge aktiviteten, sikre kundeopplevelsen og følge opp deltakerne på en god måte.

Les mer i vår personvernserklæring og om samtykket.

Atea.no oppfattes bedre hvis du oppdaterer nettleseren din. Her finner du en ny versjon av Internet Explorer